Czy współczesna firma musi istnieć na Facebooku?

Czy współczesna firma musi istnieć na Facebooku?

“Jeśli nie ma Cię na Facebooku, nie istniejesz” – to stwierdzenie odnosi się też do firm. Dzisiejsze życie toczy się w dużej mierze w mediach społecznościowych. Firma powinna być obecna wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Facebook jest świetnym miejscem na reklamę, zaprezentowanie swojej działalności, nawiązanie kontaktu i wejście w interakcje z osobami, które mogą być zainteresowane naszym produktem czy usługą.

Założenie tzw. fanpage’a nie jest trudne, a może przynieść naprawdę sporo korzyści. Warto jednak zadbać odpowiednio o jego wizualną stronę. Aby zachęcić użytkowników Facebooka do odwiedzania firmowego profilu, należy postawić przede wszystkim na interesujące treści i dobrej jakości grafiki czy zdjęcia. Najważniejsza zasada, by wszystko co publikujemy było zgodne z naszą marką. Internauci nie lubią nudy – jeśli coś nie przykuje ich uwagi, przejdą na profil innej firmy. Ciekawą opcją nawiązania relacji z potencjalnymi klientami mogą być różnego rodzaju konkursy, darmowe gify oraz organizowanie wydarzeń czy szkoleń online.

Jako przedsiębiorca możesz prowadzić swój funpage zupełnie sam, ale warto powierzyć to zadanie fachowcom. Na rynku jest cała masa specjalistów, którzy mają w tej branży odpowiednie doświadczenie i zadbają o Twoją widoczność w sieci. Jeśli dysponujesz większym budżetem, pomyśl też o reklamach na Facebooku. Zaglądaj też do statystyk Facebooka, aby lepiej poznać zachowania swoich fanów i tworzyć treści tak, aby jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Leave a Reply

Your email address will not be published